Sommartankar

Hello darlings!
Dagen hitills har varit bra. Har haft vägning och vågen pekade uppåt denna vecka så nu är jag på banan igen. Pratade en del med mamma och vi har kommit överens om att målet är att jag ska sluta med näringsdryckerna tills jag åker till Mora, och det är om bara två veckor!! Kan inte fatta, snart är jag kvitt dom för gott. Men nu gäller det att ligga i och kämpa de här sista veckorna för att Mora inte ska bli förstört. Om jag inte skulle åka iväg i tre veckor så skulle jag säkert kunna sluta med näringsdryckerna nu och testa mig fram med vanlig mat men efter som jag faktiskt ska till Mora alldeles ensam vill jag vara på den säkra sidan. I Mora vill jag vara fri, då ska jag äta som en normal person utan att tänka så mycket. Jag vet att det kommer gå.
Vi pratade även om Värmland nästa helg och mamma tycker att jag borde stanna hemma eftersom jag åker helgen efter. Och jag förstår henne faktiskt även fast det känns jätte tråkigt. Men det viktigaste just nu är att jag samlar energi och kommer upp de där sista kilot så att jag kan leva fritt i sommar. Ska försöka kolla upp ett annat datum som jag kan åka och hälsa på Ellen på, lite senare i sommar. Då både jag och min kropp är återställd.
.
Ser så mycket fram emot denna sommar, nu är det min tur att leva!
Syster och bror igår kväll, tacomys!
image description


Kommentarer
Josefine

Du är så klok! Och jag blir så glad av att kika in här för du är så himla duktig vännen! Kramar

2012-06-10 @ 17:43:01
URL: http://Http://svartangel.devote.se
deniiise :)

Tack så otroligt mycket! :D Vad gullig du är!



Har läst din blogg ett tag nu jag måste säga att jag blir så glad över att se hur långt du har kommit. Du kämpar på otroligt bra & med din vilja kommer du snart vara i mål, det är jag övertygad om! :)



Kram!

2012-06-10 @ 19:01:15
URL: http://flikkand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0