Studentfirande

Dagen har bestått av en massa studentfirande. Eftersom jag har gått om ett år så tog ju alla mina vänner studenten i år.
Först åkte jag flak med en massa kompisar. Trots att det spöregnade så var det sjukt kul, blev så taggad på min egen student nästa år.
Nerdränkt i öl och kall som en isbit begav jag mig hemåt. Tog ett varmt bad och sedan var det dags att åka iväg på mottagningar. Hela kvällen har jag flängt runt på en massa olika mottagningar. Det har bjudits på god buffemat samt trevligt sällskap, mycket värd kväll!

Visst känns det lite jobbigt att alla 93:or tar studenten i år utom jag. Man känner sig ju lite smått dålig. Men så är läget och det är bara att acceptera. Dessutom har jag världens bästa klass nu, och jag tror inte jag skulle kunna ha en bättre student med en annan klass.

Nu ska jag sova för imorn väntar en låååång dag. LOVE

Bästa Fresha tog studenten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0