Skansen

Hej och förlåt för den usla bloggningen. Var så trött imorse efter skivan igår att jag somnade i soffan efter att jag ätit frukost. Som tur var vaknade jag 20 minuter innan jag skulle gå men det enda jag hann var att snabbt slänga på mig kläder och sen rusa iväg.
Idag har vi varit på skansen med teatergruppen. Vi studerade djur som vi sedan ska agera som på lektionen. Det var en väldigt mysig dag i solen. Först åt vi picknick i gräset och sedan gick vi runt och kollade på alla söta djur, skansen är verkligen underskattat! Haha
Fick förresten en fråga om vad jag tycker om de olika behandlingarna jag har gått i som jag ska svara på i nästa inlägg, så häng kvar! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0