Söndag med Ellen

Fortsättningen av Ellens och min helg tillsammans..
I morse vaknade vi tidigt och extremt peppade inför en dag på GRÖNA LUND!!
Vi sprang runt fram och tillbaka till alla attraktioner bland en massa folk.
Frittfall tilt var skrämmande men sjukt kul!
Det blev en supergod glass vid mellistid.
Dagen avslutades med en mumsig middag som vi fick slänga i oss innan vi var tvungna att bege oss till centaralen för att inte Ellen skulle missa tåget.
Tack bästa bästa Ellen för en helt fantastisk helg! Med dig är jag stark, tillsammans klarar vi vad som helst. Finns ingenting jag inte vågar när du är med. Tack!


Kommentarer
Anonym

Heeeeej :)

Jag har några frågor till dig hehe :)

Hur gammal är du?

Vad heter du?

Kan du berätta lite mer om capiosheldygnsvård?

Hur det fungerar, vad du tyckte, var du väldigt sjuk när du kom dit?

Vad har du för hjälp nu?

Hur länge var du inlagd?

Vad läser du för något? Linje asså :)

Osv. Är nu läsare. Men redan efter denna lilla tid jag följt din blogg kan jag inte annat än älska den. Motiverande och allt.

Lycka till, kraaaaaaaam!!!!!

2012-05-14 @ 12:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0