Onsdag idag

Hej fina! Har kommit hem från skolan för ett tag sen och precis ätit mellanmål som var extra gott idag efter mycket dans, kvarg med hallon och mandlar (standard), mums! Egentligen borde jag repa mer dans men lite rast måste man väll få ha?
Mellismums! 

Känns som jag lever lite i en dvala just nu och tror det beror mycket på att jag inte riktigt har något att se fram emot. Jag är en sån människa som lever väldigt mycket för framtiden. Jag kan aldrig bara leva här och nu utan ser alltid framåt. Och nu, när jag inte ser något roligt som ska ske framåt, så mår jag nästan dåligt. Känner att mitt liv är tråkigt och innehållslöst. Men det behöver det ju inte alls vara egentligen, bara jag som får mig själv att tycka det. Därmed ligger inte heller bloggningen på topp, har typ inget att skriva om. Jag lever, men inte mer än så. Nä nu låter jag jättedeppig men ni fattar? Mår väll inte så dåligt att jag vill dö men jag kunde mått bättre om ni förstår mig. Känns lite som livet bara flyger förbi och jag står och tittar på. Försöker att hänga med livet men jag kan inte riktigt bryta mig loss. 
 
Nä, nu blev detta inlägg deppigt som vanligt, fast det inte alls var meningen till det. Men när jag börjar skriva trasslar jag in mig så värst och efter vet jag knappt vad jag har skrivit. Så jag hoppas det är läsbart. Nu ska jag försöka repa lite dans. Koncentrationen är inte den bästa här hemma. Ville egentligen stanna i danssalen efter baletten men det kom en tjej som skulle träna där så jag fick åka hem. Men det ska nog gå bra, har inte jättemycket kvar nu. PUSS
 
 


Kommentarer
Maja

Förstår dig precis, jag lever också jättemycket för framtiden, vilket egentligen inte alls är bra. Men att leva i nuet är så sjukt svårt, men det gäller att försöka se ljusglimtarna i vardagen. En sol som skiner kan numera få mig att storle, testa att ha som mål att le åt allt och alla en dag, det gör så att humöret går upp! :)
Kramar <3

2012-10-10 @ 18:31:29
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0