Bättre

Tillbaka igen. Kan säga att jag mår bättre. Kommer fortfarande i sådana svackor då och då, men det viktigaste är att man tar sig ur dem. Längtar bara tills den dagen då mitt mående inte går i berg- och dalbana. Men den kommer.
 
Dagen har passerat hyfsat smärtfritt. Hade det kul i skolan i alla fall. Busade och flummade runt med mina bästa tjejer. Och vi hade det så kul, så kul som vi brukade ha. Hoppas att det kan bli såhär bra igen.
 
Ikväll ska jag tillåta mig själv att ta det lugnt och göra det jag vill göra. Känns som jag behöver det just nu. Orkar inte med fler sådana där dippar. 
Gammal bild från när mina fina tjejer var och hälsade på mig på Capio, hihoo! Hittade bilden nu.
 


Kommentarer
L

det är helt normalt att ha sämre dagar, det har alla. men jag själv har svårt att tillåta ha mig det. men ingen varesig man är sjuk eller inte är alltid på topp, pigg och glad! tur att det går över!
kram

2012-09-18 @ 09:02:58
URL: http://bestigaberg.blogg.se
Maja

Alla har toppar och dalar i sitt mående, idag var en ganska bra dag för mig. Eller, jag intalade mig själv det och då blev det faktiskt helt okej. Förutom ryggont och mensvärk.. xD
Kram <3

2012-09-18 @ 15:39:05
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0