Ittala

Sitter och kollar på Ittalas hemsida. Fick nämligen lite fina saker där ifrån idag på kalaset och det var så fint att jag var tvungen att kika in och kolla vad de mer hade. Blev helt kär i alla deras saker. Visst det kanske inte är så himla speciella men det är enkelt och snyggt på något sätt, "stilrent" som Saga skulle sagt, haha. Känns som det är saker som aldrig går ut med tiden heller, de är så enkla liksom. Så nu har jag en massa att önska mig i studentpresent nästa år. Vad tycker ni, är de snyggt eller bara tråkigt?
Fick två små drickglas av farbror och av farmor fick jag 2 av dessa skålar ovan, en liten och en stor. Självtycker jag de var jättesnygga! Ska nog samla på de små glasen så man har ett par stycken när man flyttar hemifrån.
 


Kommentarer
Hanna

Glasen var jättevackra. Jag gillar enkla dricksglas=)

Ja, granatäpple smakar kanske inte så jättemycket men dom är roliga och fina.

2012-09-29 @ 21:53:42
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Anonym

Men wwwow! Stilrena va ordet ja! Hoppas verkligen du inte ångrar dig för de är bästa serien. Glasen är perfekta mjölk glas jag har fyra :)! Skålarna är grymma, de är guld i den som är röd :)))

2012-09-30 @ 10:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0