Mellis i mitt hjärta

Helloo darlings!
 
Pjuu vad trött jag är i kroppen just nu. Först idrottslektion med pulstest och sedan balett i två timmar. Nu skriker kroppen efter vila och det ska jag ge den också. Men kul var det. Älskar känslan under ett träningspass och att inte tala om efteråt, det får mig att känna mig levande. Och även om det inte var så himla krävande lektioner idag så räcker det gott och väl för lilla mig. Det märks ju att man inte ansträngt sig minsta lilla på länge.
 
Efter dansen cyklade jag hem och åt ett megamellis tillsammans med lillebror, som även han var hungrig. Kanelstekta äpplen med naturell yoghurt och diverse frön, 2 fin crisps med ägg/ost och en banan. Mätt blev jag men behövde verkligen det där extra idag kände jag. Och vad är då inte bättre än att lyssna på kroppen och ge den det. Det ska man alltid göra, men speciellt efter träning, kroppen känner på något mystiskt sätt att den behöver mer mat. Älskar att mina hungerkänslor kommit tillbaka!
Inte min bild, eftersom jag alltid glömmer glömmer fota, men typ så min skål såg ut. Om ni inte testat, gör det! Stek äpplen i smör och strö över en massa kanel. Servera med yoghurt/fil och olika frön/havregryn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0