Paradise hotel

Dagen startade med en tidig datalektion för att sedan cykla hem igen, håltimme till halv två.. Men passar på att utnyttja tiden till att plugga. Eller, försöka plugga i varje fall.
 
Sitter med mitt projektarbete och skriver lite på inledningen, men vill helst bara krypa ner i sängen och kolla på paradise hotel danmark. Haha, uselt program egentligen men man fastnar ju! Jag är verkligen helt fast och tittar hela tiden. Kan ni också bli besatta av ett program så ni inte kan sluta titta? Även fast ni inte tycker det är så bra egentligen. Haha, stort problem!
 
Nä nu ska jag nog ge upp plugget och göra som hjärnan vill och lägga mig i sängen. Låter som en bra idé, hehe, kanske inte.. PUSS
Paradise hotel säsong 8, beroendeframkallande


Kommentarer
Maja

Hoppas att projektplaneringen gick bra gumman, du är så duktig, glöm inte det! :D
Jag fastnade faktiskt för "Ung och bortskämd" när det gick förra året. Har hört att det går en säsong 2 nu, men den här gången ska jag inte fastna, ett riktigt skitprogram ju!
Nä, jag kollar nästan bara på House. När man bara har 1,2,4,6 och kunskapskanalen finns det ju inte så många program att välja mellan... :)
Kram <3

2012-09-13 @ 16:49:28
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0