Plugg och bananpannkakor

Hejhejhallå!
 
Lite frånvarande har man varit men det ska bli bättring. Dopet igår var jättefint och mysigt med tillställningen efteråt. Dock befann sig inte så många släktingar där som jag hade hoppats på men de var kul att träffa de som var där. 
 
Idag har jag pluggat (faktiskt!), stort för mig. Har övat inför teatern imorgon samt studerat lite engelska C. Känner mig lite stolt även fast jag vet att jag hade kunnat göra mer med tanke på den tiden jag har suttit med det.
Lagade även bananpannkakor till lunch åt mig och syster. Supergott var det och himla enkelt. De flesta av er har väll ätit det ett antal gånger, men för er som inte gjort det så är det bara att mosa 1 banan med två ägg. Jag hade även i någon deciliter havregryn för att få smeten fastare. Och sen steker man bara dom, går på 2 röda. Jag åt mina med tinade hallon och en massa keso. Gott var det och mer mättande än vad man trodde. Så testa!
Ungefär såhär såg det ut.
 

Har suttit inne hela dagen så jag funderar nästan på att ge mig ut på en liten promenad och rensa tankarna, vore skönt. Eller så blir det några avsnitt "Paradise hotel" (snart slut på säsongen ju). Vi får se!
Ha en fin kväll!


Kommentarer
L

hej :) va kul att du gillar min blogg, och detsamma! jag blir så glad när jag läser din blogg :) du är så söt! jag ska sätta mig och svara på frågor nu så kika in sen så ska du ha svar! kramis

2012-09-23 @ 21:25:33
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0