Problem

Att få komma in på bloggen, efter en liten tids uppehåll, och se fina kommentarer man har fått, det värmer något otroligt ska ni veta. Hur underbara läsare har man inte? Känns väldigt välbehövligt just nu dessutom ska ni veta.
 
De senaste dygnen har varit ganska jobbiga. Och denna gång kan jag säga att det inte är på grund av min psykiska instabilitet eller jobbiga tankar, utan den här gången är det något så enkelt som ett kompisbråk. Men det känns ändå extremt tufft och jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig snart. Tänker inte gå in på mer om det men det är därför jag har varit lite frånvarande här i bloggen. Jag älskar alla mina vänner och vill inget hellre än att allt ska vara bra nu.
 
Just nu sitter jag med min family i soffan och kollar på hungergames, riktigt bra film. De kom hem från landet för någon timme sedan och jag lagade en jättegod middag till dess. Köttfärsbiffar med fetaost, matvete och tsatziki, min paradrätt! Lagar alltid den när jag har lite bråttom och inte orkar fixa ihop något avancerat, går alltid hem.
 
Nu ska jag fortsätta mysa med min älskade familj, behövs verkligen just nu. PUSS
Mina älskade bästa vänner och jag, låt det bli bra igen
 


Kommentarer
marre

<3

2012-09-08 @ 23:21:50
Cecilia

Sv: Visst har jag! ;) Höhö
Japp, jag har provat på ragga :) Superkul! Hur länge har du dansat ? :)

2012-09-09 @ 00:39:08
URL: http://vagenupp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0