Studiedag

Måste bara börja med att säga tack till "Anonym" som kommenterade på gårkvällens inlägg. Började nästan gråta när jag läste den långa kommentaren, tänka att det finns så fina människor där ute. Och du har rätt i precis allt du skrev, träffade verkligen rakt i hjärtat. Tack ännu en gång till er som tar er tiden att gå in och göra min vardag lite ljusare.
Gammal gammal bild

Idag har jag varit en sväng på biblioteket och lånat böcker till mitt projektarbete, som sagt. Blev ett ovanligt långt besök där eftersom jag förutom faktaböckerna skulle leta ut en ljudbok jag kan tänka mig att lyssna på innan jag somnar varje kväll. Har nämligen fått i läxa av min behandlare att göra det till en kvällsrutin, kanske det kan hjälpa mig att koppla av mer?
Har dock inte hunnit med så mycket plugg hittills idag men tänkte sätta mig nu innan jag ska iväg till Capio för samtal klockan halv 4. Önska mig lycka till! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0