Sunday

God morgon!
 
Vaknade för inte så länge sedan och har nu fått i mig lite frukost. Kände att jag inte orkade tänka ut någon kreativ och god frukost så idag fick det bli min gamla vanliga frukost från Capio. Var länge sedan jag bara åt vaniljyoghurt med allbran, en grov macka med ost och ett glas juice, men gott var det. Brukar hellre vilja göra min frukost "vacker" men idag kände jag att jag inte orkade riktigt.
 
Idag ska jag jobba med min projektarbete hela dagen och för en gångs skull ser jag faktiskt fram emot det. Har ju, som sagt, börjat om med hela arbetet och jobbar nu ensam. Min uppgift nu är att jag ska ta reda på hur man skriver ett manus samt vad som ligger bakom ett skrivande av manus. När jag har tagit reda på den faktan ska jag sedan skriva en liten del i mitt egna manus. 
Detta känns verkligen som en skitrolig idé och även min handledare tyckte det lät bra. Så nu är jag på banan igen, måste bara hitta motivation till att komma igång med det, det är alltid det svåraste. 
 
Nu ska jag ta och starta dagen, PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0