Gott

Tänkte göra ett inlägg om lite olika livsmedel som jag äter ofta och vill tipsa om.
Det första stavas KESO och det tror jag inte jag är ensam om att gilla. Till maten, i filen, tillsammans med fruk.. listan kan göras lång men det godaste är nog att ha det på mackan, tillsammans med avokado och örtsalt. Åå dör i munnen!
Ett par flingor som jag på senaste tid har fått upp ögonen för är dessa från AXA. Och så strör man på en massa kanel. Äter det varje morgon.
När det kommer till choklad gillar jag mest mörk choklad. Den godaste just nu är choklader med flingsalt i.
Sen är det ett livsmedel som min vän har introducerat mig för och det är HONUGNSYOGHURT. Som vaniljyoghurt med honung i fast man slipper hälla i honungen.
GOJIBÄR måste ju vara det godaste lilla bäret som finns. Häller alltid ner det i filen eller varför inte ha det i en sallad, det är så grymt gott.
Kommer inte på fler just nu men det finns så himla mycket gott, håller ni inte med? Har ni några tips på goda livsmedel/kombinationer så får ni gärna kommentera! PUSS


Kommentarer
Ronja

Hej! Har en liten fråga angående flingorna,hur mycket tar du utav dem till frukost? Samt hur ser resten av din frukost ut? Tacksam för svar:)

2012-04-21 @ 19:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0