Torsdag

Godmorgon!
Igår var en supermysig kväll. Va hemma hos min bestis och kolla film och mös, jag tycker verkligen om den tjejen hon får mig att känna mig så frisk.
Har just haft ett möte med min behandlare som ledde till några tårar. Jag har ingen aning om vad jag ska göra och alla verkar tvivla på mig.
Vi pratade oxå om näringsdrycker. Just nu dricker jag 2 om dagen men vill så himla gärna bli av med dom. Jag vet att jag behöver dom just nu men ibland känns det som om jag kommer dricka dom hela mitt liv. Eftersom jag inte får reda på hur min vikt ligger till och hur långt jag har kvar. Det har fått mig att komma till ett stadie då jag inte orkar vänta längre. Nu gäller det att utmana och lägga till extra på matschemat så jag kommer upp till det där normalviktspannet så jag kan börja leva igen! Jag bryr mig verkligen inte längre, jag vill ha mitt liv tillbaka. Det firar jag med påskäggsgodis när jag kommer hem, åå längtar. Bryr mig verkligen inte om jag känner mig stor som ett hus, det är så värt det!

Mitt påskägg! Möms



Kommentarer
Saga

Men du skriver det så bra själv, det handlar om att utmana, komma upp till viktspannet och leva. Känner du inte själv att det vore skönt att garanteras att du inte vänder, grips av ätstörningen igen, och om, att hjälpen finns vid din sida. Det är sista rycket nu, Karolina, ge inte upp!! <3

2012-04-12 @ 11:53:06
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Saga

Råkade visst klicka enter lite tidigt.. heh.. Men här då..

SV: jo, jag har lite att dra ikapp! Men partyparty!! Det är fredag imorgon!!:D Vad ska du hitta på till helgen? Har R gett dig någon speciell utmaning?;)PUSS!

2012-04-12 @ 11:55:42
URL: http://skavsnigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0