Hemlis

Hejsan finisar! Har inte hunnit kika in på bloggen idag och det beror på att jag hela förmiddagen har ringt runt och fixat en massa inför en sak jag ska göra imorn. Tänker inte säga vad det handlar om just nu eftersom det inte är helt spikat, ni får vänta tills imorgon förhoppningsvis. Kan bara be er att hålla tummarna för mig, är sjukligt nervös så att det gör ont i magen. Sedan har jag varit hemma hos Freja en snabbis vilket var lika kul som vanligt och nu har jag precis kommit hem och jag och mamma ska sätta oss i bilen snart och kommer hem imorgon. Så håll ut kära läsare så hörs vi imorn! Love



Kommentarer
jen

lycka till!! :)

2012-07-17 @ 17:24:57
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0