In the kitchen

Hej och hå! Känner mig inte alls kry nu så var nog tur att jag inte följde med ut och dansade som planerat, hade i och för sig gärna velat men det får bli någon annan gång. 
Istället har jag ägnat dagen i köket, haha, ibland får man bara sådana ryck att man inte kan sluta baka(/laga mat. Har gjort potatissallad, jordgubbskaka, nötkakor och till middag styrde jag ihop bakpotatis i ugn med en egengjord skakenröra, blev väldigt lyckat.
Inte ofta jag tar mig tid till att fixa och dona i köket men när jag väl gör det är det riktigt kul, tror jag har en viss talang också. 
 
Eftersom jag känner mi lite krasslig tänkte jag redan bädda ner mig i sängen och kolla några avsnitt gossip girl, är helt fast i den serien nu igen. 
 
Sweet derams!
 
Dagens middag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0