Mora resumé

Hallojsan alla som fortfarande finns kvar! 
 
ÄNTLIGEN är jag tillbaka, I´m back! Har extremt mycket och berätta om Mora som för övrigt har varit toppen. Mycket slit och pluggande men också en massa kul och trevligheter har hunnits med. 
 
Kan inte berätta exakt allt jag har gjort för det skulle ta år men kan dra en liten snabb resumé av vistelsen i Mora. 
Det vi har ägnat dag och natt åt är så klart plugg plugg plugg och kör kör kör. En dag har sett ut som så att vi vaknat vid sjutiden för att sticka iväg till körskolan. Upp till fyra körlektioner har hunnits med varje dag plus en teorilektion på eftermiddagen. Och emellan det har vi suttit vid skolans datorer och pluggat teori. När vi kommit hem på kvällen har vi snabbt ätit lite middag för att sedan sätta oss och läsa teori igen fram tills det är sovdags ungefär. På grund av detta extremt ambitiösa schema har vi faktiskt inte hinnit med så mycket annat än just körning men lite kul har vi hunnit med ändå. Första helgen bestämde vi oss för att vi skulle få lite ledighet. Några kompisar kom och hälsade på och sedan på kvällen gick vi ut och dansade loss tills svetten rann, har adrig haft så kul ute som jag hade i Mora tror jag, värsta partystaden! haha.
 
Och ni undrar såklart hur det har gått? Jo, teorin gick naturligtvis jättebra. Både jag och Rebecca blev godkända med marginal. Dock misslyckades vi båda på uppkörningen och visst kändes det hur trist som helst men idag känns det okej. Jag menar, man kan inte ha för stora krav på sig själv, vi hade trots allt bara två veckor på oss. Jag har bokat ny uppkörning den 5 september och då faan sk jag ta det! 
 
Till slut vill jag bara säga att jag har haft det jättebra i Mora med bästa Rebecca och just nu mår jag extremt bra, jag njuter av livet. Orkar inte berätta mer om Mora just nu så jag bjuder på en bildbomb så länge. 
 
Puss
 
Vi hade som löfte att varje dag klä oss i nya fina kläder och så blev det också
Rebeccas kusin var sjukt stark
God tacos i solen mellan allt pluggande
Mycket sovande vis datorerna blev det också, haha
E och mamma kom och hälsade på. Vi åt på restaurang och lekte vid dalahästen
Innan utgång
Vi klarade teorin!!
Och till sist, misslyckades med uppkörningen men lika glada ändå hahah


Kommentarer
Johanna

Sv: tack vännen!!
Gud så härliga bilder, glad man blir. kram!

2012-07-12 @ 14:31:07
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Cecilia

Vilken urgo hoppbild på dig vid dalahästen :D Haha

2012-07-12 @ 17:22:31
URL: http://vagenupp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0