Syskondag

Heeeeeej!
 
Idag har jag umgåtts en massa med mina syskon. Trots att vi bråkar endel så har vi i alla fall jättekul och mysigt när vi väl umgås. Vi åkte till bibblan och lånade lite böcker och uträttade lite andra ärenden inför resan, för på torsdag åker vi till USA!!!! Ska bli såååå kul.
På eftermiddagen åkte vi in till stan och skulle ta en glass i Kungsträdgården men lillebror ville pront ha café fåtöljens kladdkaka så det blev att svänga förbi där och ta med en take-away box innan vi begav oss till Kungsan där jag och syster köpte en varsin mjukglass med karamellströssel, min favorit! Satt där rätt länge och pratade om den kommande resan, allt vi ska göra och så. Hade det riktigt mysigt och kom inte hem förräns för en liten stund sen.
Ikväll blir det tråk här hemma och imorn ska jag äntligen få träffa min saknade Freja!!!
 
Lovelove 
 


Kommentarer
Cecilia

Sv: Frukost är det bästa som finns!! Precis lika bra som kvällsmat, för då äter jag exakt samma ;) Haha. Just nu har jag kommit in i en nötperiod och äter galet stora mängder med nötter på morgonen/kvällen.
Men det blir alltid yoghurt/fil med färska bär, dinkelpuffar, branflakes, bananchips, mandlar, pistage och massa andra nötter! (Vräker på med nötter – seriöst) haha jäklar vad saker jag har i filen inser jag nu. Äter snarare flingor med fil än fil med flingor ;)
Så brukar det även bli två mackor med leverpastej eller keso. Mums. :)
Hur ser en frukost ut för din del? KRAM

2012-07-16 @ 19:01:18
URL: http://vagenupp.blogg.se
Cecilia

Sv: Haha verkar Jag duktig på att variera mig ? ;) Det var något nytt.. är nämligen helkass på det och har ätit samma kvällsmat/frukost i säkert någon månad nu. Haha Men jag snöar lätt in mig på saker som sagt ;) Men så länge jag får i mig tillräckligt samt inte tröttnat så håller jag fast vid det jag tycker är gott ;)

Dock är jag bättre på att variera middagen. Men det beror främst på att det inte bara är jag som ska äta – och då måste jag laga lite nytt ibland för att resten av familjen inte ska tröttna :)

Gå in på hittarecept.se och skriv in vad du vill ha för "bas" i middagen så kommer det upp mängder med recept :) Så brukar nämligen jag göra. Det är även kul att bara ta vad man har hemma och försöka fixa i hop något utefter det :) Ibland lyckas man – ibland inte ;) Haha.

KRAM

2012-07-16 @ 23:25:01
URL: http://vagenupp.blogg.se
Matilda

Åh, så gott och mysigt!

2012-07-17 @ 13:36:28
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0