USA

Goder afton!
 
Imorgon åker jag iväg igen! Det är ett väldigt farande på mig denna sommar men jag klagar inte. Imorgon ska som sagt jag med familj resa iväg till USA, mitt hemland. Haha aa jag är faktiskt född där. Vi kommer att vara i New York i 4 dagar och sedan åker vi ut mot havet för sol och bad i nästan 2 veckor. Kommer att bli fantastiskt!
 
Knäppt nog var jag i New York för bara lite mer än ett år sedan med pappa och syster. Men jag är helt säker på att denna tripp dit kommer bli tusen gånger bättre än den förra året. Inte för att den var tråkig men var väldigt sjuk i min anorexi och största delen av resan bestod av bråk om mat (när, var, vad och hur jag skulle äta), hemska tankar som inte lät mig få njuta av semestern en enda sekund samt tvångsträning så fort jag fick chansen och ingen såg mig, USCH! Vill jag aldrig mer vara med om och SKA INTE heller. 
 
Idag känner jag mig så mycket starkare och jag vet att denna resa kommer bli den första på länge som jag verkligen kommer må bra på, jag ska verkligen tillåta mig att må bra också. Tillåta mig själv att köpa nya fina kläder (som jag kan använda i framtiden också), tillåta mig själv att njuta av god mat (hamburgare, frozen yoghurt, bagels, ben&jerrys osv osv) och tillåta mig själv att strosa runt på New Yorks gator i den takt jag vill. Små saker för vissa men STORA saker för mig som inte fått uppleva allt detta en normal kan göra på sååå länge. Känner mig helt hög på livet just nu, har så mycket jag vill uppleva nu när jag kan! 
 
Lovelovelove
 
Tv bilder från New York förra året


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0