Mora

Ligger i soffan och mår bajs. Vet inte varför det är såhär, brukar aldrig aldrig vara sjuk. Känner att jag inte har så mycket bloggmaterial att komma med heller eftersom jag inte gör någonting.

Ligger mest och funderar på om jag ska ta upp körkorts teori boken och läsa lite, vore välbehövligt. Men samtidigt orkar jag inte ens det. Men måste nog. Åker ju till Mora om ca 2 veckor för intensiv kurs och det är ju bra om man är någorlunda förberedd. Längtar så tills vi åker, ska bli underbart! Jag kommer att åka tillsammans med bästa Rebecca och vi ska bo hos hennes släktingar. Jag hoppas vi kommer hinna med mer än bara bilkurs men det tror jag. Ska också bli skönt att komma iväg från hemmet i tre veckor och klara mig själv. Visst kommer jag sakna alla men det känns mer än välbehövligt att få lite egen tid för en gångs skull. Bara bada, sola, äta glass, leka med Rebecca, gå ut på kvällarna och allt annat vi kommer hitta på. Att åka dit med Rebecca känns också helt underbart kul. Älskar verkligen den människan! Sen får jag ju se till att ta det där jäkla körkortet också, men det SKA jag, haha!
När jag är i Mora vill jag vara fri. Och jag vet att det bara är två veckor kvar men jag vill klara det. Jag vill leva utan jobbiga tankar och beteenden. Och vet ni vad? Jag känner faktiskt att jag kommer klara det! Jag är redo nu! Det gäller bara att ta vara på den motivationen och använda den till att komma framåt och inte tvärtom.

Bilder på mig och världens bästa R



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0