Sjukling

Heeeej girls!
Ingen bra dag idag. Vaknade med en hals från helvetet och var så täppt att jag knappt kunde andas. Vet inte vart denna förkylning kommer ifrån, brukar aldrig vara sjuk, men samtidigt är jag glad att min kropp äntligen fungerar och beter sig normalt. För en gångs skull är jag inte hemma från skolan för att jag inte har orken att ställa mig upp eller känner mig svimfärdig utan nu är det något så enkelt som en förkylning.

Är lite sur på mina föräldrar just nu. Var egentligen tänkt att jag skulle åka ner till Värmland och hälsa på fina Ellen, men helt plötsligt säger pappa att jag måste fråga mamma, som är på Mallorca, innan jag bokar så jag skickar iväg ett sms till mamma som svarar att jag nästan aldrig är hemma nu för tiden och jag ska ju till Mora helgen efter och borde därför ta det lugnt den helgen och bara vara hemma. Men hallå, var glad för att jag hittar på saker, var glad för att jag inte är hemma. För en gångs skull lever jag så ni borde vara glada för det och inte stoppa mig!
Är väldigt arg just nu men mamma kommer hem imorgon och då ska jag tjata lite till för jag vill verkligen till Ellen igen, vi har det så himla bra tillsammans och vi peppar varandra så mycket.

Får hoppas på det bästa. Nu ska jag äta lunch, får se om vi har något som går ner lätt i den onda halsen.
PUSS

Så här känner jag mig nu, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0