Dagens mat

Direkt efter att jag hade skrivit det förra inlägget somnade jag i sängen och vaknade inte föräns två och en halv timme senare då pappa kom in och sa att det var middag. Inte bra, nu kommer jag inte kunna somna ikväll. Men men behövde nog den där extra sömnen för jag var verkligen dötrött. Får väll ta en sömnis inatt så att jag sover lite i alla fall.
.
Tänkte göra en liten lista över vad jag ätit idag, för den som bryr sig, haha:
Frukost: naturell yoghurt med havregryn, 1/2 banan samt hallon, 1 grovt bröd med keso och paprika, 1 glas proviva
Mellis: 2 näringsdrycker (dracks hemma eftersom jag började vid 11)
Lunch: 2 potatisar, falafel samt keso och sallad (i skolan)
Mellis: Kesella med sötningsmedel, hallon och sötmandlar
Middag: Chili con carne samt ett surdegsbröd med smör och ost, 1 glas soyamjölk
Mellis: 2 mjuka mackor med smör och ost, 1 kopp varm choklad gjord på kakao (ska ätas om någon timme)
.
Det är väll ungefär såhär mina matdagar ser ut då jag inte utmanar lite extra men en liten utmaning fick det bli i alla fall, varm choklad! Drack ju det hos Ellen i söndags men en utmaning är ingen större utmaning om den inte upprepas. Det gäller att vänja sig vid det "farliga" livsmedlet så att det inte blir så laddat längre. Dessutom känner jag mig lite sugen på en kopp.
.
Håll koll på bloggen för jag tänkte lägga upp en bild på min tatuering i nästa inlägg, det vill ni inte missa! PUSS


Kommentarer
Saga

men sweeto. skippa sötningsmedlet. det är en anorektisk grej. egentligen bara en rycka-på-axlarna-sak, men du har skrivit det någon gång tidigare att det är jätte viktigt att sluta med allt, annars lämnar man alltid en liten flyktväg. Och sen en lite roligare grej- vad är det för mega-söt grej du har i koppen? LOVE.

2012-05-29 @ 10:00:04
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Anonym

Hur långt har du kvar till din målvikt och vad är ditt mål-bmi? Kommer du sluta ta dina näringsdrycker då du nått ditt mål? :)

2012-05-29 @ 13:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0