Plus

Hej igen!
Kan med mycket glädje meddela att vägningen även idag gick finfint! Känner mig så jävla stark, jag klarar det här! Det går inte smärtfritt men den friska rösten är nu äntligen starkare än den sjuka, och då kan jag bara välja att inte lyssna på den sjuka rösten.
Men även fast jag blir glad av att gå upp i vikt så mår jag psykiskt ganska dåligt över att se min kropp växa och bli större för varje dag. Jag känner mig som världens största människa. Försöker intala mig själv att det bara är anorexin som spelar mig ett spratt men det är inte lätt.
Ikväll ska  vi ha gäster här hemma. Det ska bjudas på grill, mums! Sen tänkte jag även svara på några frågor jag har fått, kommer upp strax! Ha en underbar kväll!
Tänkte trotsa allt och lägga upp ett par helkroppsbilder på mig. Detta är så jag ser ut nu, 11 kg plus.. Men det är såhär jag ser ut, bara att acceptera!
Ja, jag vet att jag är fet


Kommentarer
Josefine

Slå bort tjockistankarna för det är bara anorexin som ljuger! Du är inte tjock någonstans!! Du är fortfarande för tunn vännen! Jag vet att det är svårt, när man ju faktiskt ser med egna ögon att man är sååå stor, men du är verkligen inte det! Jag lovar dig och jag har ingen anledning att ljuga för dig. Du är vacker tjejen! Så fortsätt att försöka glädja dig åt viktuppgångar! Jag vet att du kommer vinna. Puss

2012-05-05 @ 18:03:48
URL: http://Http://svartangel.devote.se
Saga

shit bruden, vad snygg du är...Puss!

2012-05-05 @ 18:23:32
URL: http://skavsnigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0