11 frågor

Fick lite roliga frågor från Saga (skavsnigels.blogg.se) som jag tänkte svara på nu:

1: Berätta om din absolutaste favoritsak i ditt hem.
Måste nog säga min dator, haha. I den finns typ hela mitt liv. Foton, bloggar etc. Älskar att vara inne på datorn lite väl mycket tror jag.

2: Hur minns du dina första minnen i livet?
Jag minns mig själv som ett väldigt glatt barn, dock med mycket press på mig själv. Jag ville alltid vara bäst på allt och var nästan aldrig nöjd. Men jag var alltid glad och älskade livet!

3: Skriver du helst med bläck eller blyerts?
Jag skriver helst med bläck. Jag tycker att det är så lent och skönt att använda bläck, haha. Blyerts smetas bara ut.

4: Om jag säger Homsan, vad tänker du på då?


5: Berätta om din favoritglass (och med glass menar jag gräddig mjölkig alt. laktosfrimjölkig glass, inte 
frusen saft.)
Om jag ska vara helt ärlig så älskar jag all glass! Är en riktig glassoman. Men den godaste måste nog vara Ben&Jerrys halfbaked! Läskig men ack så god.

6: När du får ont i huvudet, var brukar smärtan centrera sig då?
Jag har nästan ständig huvudvärk. Så ofta att jag typ inte tänker på det, för att jag är så van. Men skulle nog säga att den sitter i hela huvudet, typ sprängande.

7: Är du vidskeplig?
Ganska så mycket vidskeplig tyvärr. Tror alltid att någon ska dö om jag inte gör något särskilt. Dock tror jag inte på de där vanliga vidskepligheterna som att inte lägga nycklarna på bordet och liknande, jag har egna påhittade vidskepligheter.

8: Blommor , rutor, ränder eller prickar?
Älskar randigt. Fats blommigt också. Kan inte bestämma mig. Jag är nog inte en blomtjej, det är bara det att jag har ett par blommönstrade byxor hemma som jag älskar! Annars är det nog randigt.

9: Vad har du helst för en lördagskväll?
Jag är inte riktigt en partytej. Visst gillar jag att gå ut och festa ibland men det är nog inte så jag skulle förklara min perfekta lördagskväll. Det skulle istället vara hemma med några kompisar, bara flumma runt och äta godis. Och skratta.

10: Berätta om dina favoritskor.
Mina favoritskor var (är) mina blåa coverse. Men dom blev tyvärr nerspydda på valborg så jag vet inte om de kan leva igen. Annars alla mina andra converse.

11: Och sist men inte minst. Hur mår du idag?
Jag mår sådär idag. Inte dåligt men tjockiskänslorna är på mig som bara den.


Kommentarer
anonym

En fråga, jag undrar vilken behandling du går i? Var du har fått hjälp med ätstörningen?

2012-05-06 @ 07:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0