Eko eko eko

Förlåt för kass uppdatering idag. Har sovit halva dagen och sen hängt med Anna hela eftermiddagen och kvällen. Riktigt mysigt var det att träffa den underbara människan och vi hade stört kul som vanligt när jag är med henne. Borde verkligen se till att träffa kompisar oftare, mår så bra av det. Innan känns det nästan jobbigt och jag tar aldrig tag i saken och hör av mig till folk. Men när jag väl träffar någon känns det så bra. Så jag undrar varför det tar emot först? Någon som känner igen sig?

Nu ska jag krypa ner i sängen med datorn framför mig, lär inte kunna somna på ett bra tag. Så länge bjuder jag på en bild på mig och Ellen från helgen som var. Saknar henne redan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0