Feel sick

Halloj!
Hade en jättekul kväll igår, verkligen, men idag mår man som man förtjänar.. Haha tror jag blev ordentligt sjuk av att gå utomhus i kylan i enbart strumpbyxor för idag känner jag mig febrig och illamående. Illamåendet kan ju bero på annat i och för sig. Varje gång jag har druckit lovar jag mig själv att aldrig mer göra om det, haha. Det är inte så att jag dricker ofantliga mängder men min kropp säger ifrån på minsta lilla.
Idag vaknade jag tidigt, trots att jag kom hem vid 5 i natt så så mycket sömn har det inte heller blivit. Men jag vaknade av att jag nästan var sjukt hungrig och nästan lite skakig, jätte obehaglig känsla. Så jag skyndade mig upp och åt en stor frukost och efter kändes det lite bättre i alla fall.

Idag blir det att kurera sig i sängen med en kopp te och datorn i knät. Känns väldigt välbehövligt. Idag känner jag mig svag och då ska jag försöka lyssna på kroppen. PUSS

Jag och Saga innan partyt igår



Kommentarer
marre

Haha, era skitungar! Vad bra att ni hade det skojj! Ha en bra helg och krya på dig karro<3

2012-10-13 @ 15:00:22
URL: http://marleneottosson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0