Mot Capio

Sitter i skolan och slutar snart. Då ska jag åka till Capio och träffa min psykolog. På något sätt är jag nervös. Har inte jobbat med de sakerna hon bad mig göra till vårt nästa möte och som vanligt känner jag mig dålig och värdelös när jag inte lägger ner energi på att ta hand om mig själv genom att jobba med sakerna jag egentligen behöver jobba med. Och på något sätt känns det som jag sviker henne också, vill inte att hon ska tycka att jag är lat och oengagerad i min behandling. Det tror hon ju säkert inte men det är fortfarande lite jobbigt. Men åka dit ska jag i alla fall, inget blir bättre av att strunta i det.

På håltimmen idag kom Rebecca hem till mig och vi bakade scones (som vanligt, hihi).



Kommentarer
Ebba

SATAN vad stark du är! Läste just igenom alla inlägg i 'anorexia'-kategorin, och fastnade speciellt för inlägget 'viktigt om vikt', så himla underbart. Du är så stark, så inspirerande! Mina terapeuter och doktorer har sagt precis samma sak till mig, ''går du upp i vikt så försvinner ångesten och tankarna''. Det känns ju så ologiskt så det finns inte, men du inspirerar och peppar!

En riktig förebild, är glad att jag hittade din blogg!
Kram fina du

2012-10-11 @ 18:30:18
URL: http://Ebbalvestig.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0