Positiv tisdag

Hej fina!
 
Vilken bra dag det har vari idag. En dag då man känt att man varit med hela tiden, varit närvarande. Det är sådana här dagar som jag strävar efter att alltid få ha.
 
På eftermiddagen hade vi dans och det var faktiskt riktigt kul eftersom vi fick tid åt att öva på danser som vi ska visa upp på samlingen för hela skolan. Det är danser som en tjej i min klass gjort och helt ärligt är de mycket bättre än danser vi får göra med vår riktiga lärare, hon borde bli lärare istället haha. Efter skolan stannade jag kvar med två andra ur min klass och övade lite inför danslektionen jag ska hålla i snart. Det börjar rulla på nu och det känns jättebra. Fick även lite tips av de andra så nu är jag snart redo att hålla lektionen, ska prata med min gympalärare imorgon och se när jag får tid. 
 
Nu ska jag gå ner till köket och laga middag. Blir någon kycklingwok gryta idag som jag sett på en fin blogg, mums! Se ya later aligator...
Gammal bild på mig och bestie som jag förövrigt saknar sjukt
mycket, måste träffa den flickan snart!


Kommentarer
freja

hahaha åååh min bästa spicegirl!! saknar dig helt galet mkt också, vill du synas i helgen perhaps? :D<3<3<3

2012-10-03 @ 16:53:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0