Balett

Hej fina!

Försov mig i morse, men hann ändå till skolan i tid. Fick dock kasta i mig frukost och slänga på mig gårdagens kläder som låg slängda på golvet. Men men så kan det bli ibland. Fick i alla fall sova ut ordentligt i natt vilket verkligen var behövligt.

Nu har jag landat hemma efter endast en lektion i svenska och ska få i mig lite lunch innan det blir balettlektion, första för terminen. Är så rädd att läraren ska tycka att jag är den mest otränade eleven hon sett, men så blir det när man inte tränat på åratal, får hoppas att hon har förståelse för det.
Skulle egentligen lunchat med Freja i centrum, men den klantiga filuren har pajat sin mobiltelefon och stuckit till centrum utan att höra av sig så blir nog inget.

I eftermiddag ska jag till Capio för vägning och samtal med min psykolog. Var ett tag sen så det så det känns bra att åka dit.

Vi hörs ikväll när jag kommer hem! Puss

Bild från Zakynthos, vill tillbaka!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0