Födelsedagen

Måste börja med att säga tack till alla Grattis som trillade in under gårdagen, gulliga ni är.

Min födelsedag kunde inte blivit bättre, är jättenöjd. Den började med att mina vänner överraskade med tiramisu när jag kom till skolan, dom är för gulliga. På kvällen hade jag familjemiddag med hela familjen och senare trillade några vänner in för tårta och champagne. Förade lite hos mig innan vi drog in till stan. Blev dock inte så mycket dans utan vi drev mest bara runt på stan (haha som vanligt) men det var kul ändå.

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen för klockan ett kommer släkten på lunch för att fira mig. Så födelsedagsfirandet är ännu inte över. Ha en toppendag, love love

Mina vackra vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0