Jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag

 
Fick en fråga om kvällsmål efter träning och om frukstsallad var det enda jag åt efter dansen. Lite komiskt att folk ska tro att det man lägger upp på bloggen är det ENDA man äter men jag svarar självklart på frågan. I detta fall var det absolut inte det enda jag åt. Är mycket noga med maten nu för tiden och speciellt efter träning. När jag kom hem från dansen åt jag ett ordentligt kvällsmål med mackor direkt, sedan gjorde jag i ordning en fruktsallad som "efterrätt". Hoppas det var svaret på din fråga!
Nu har gästerna (äntligen) lämnat oss. Hehe det är jättemysigt att ha dem här men blir alltid lite väl långdraget, hehe. Men vi hade det i alla fall trevligt- fick en massa fina presenter och åt världens godaste tårta med chokladmousse och kladdkaksbotten. 
Hela dagen har det känts som att det är söndag, har till och med haft söndagsångest hela dagen. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te och datorn, känns som en bra idé. Hoppas ni får en fin fortsatt kväll. LOVE
 


Kommentarer
Helene

Hihi jag brukar också ha den tårtan när jag fyller år. Den är så otroligt god! :D
Kram!

2012-09-29 @ 21:18:49
URL: http://nystig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0