Ragga

Ligger i sängen och tar igen mig. Just varit på jätterolig ragga danslektion. Var skitkul idag så jag är helt uppe i varv!

Efter skolan åkte jag och Rebecca in till stan eftersom hon skulle på ett möte. Efter gick vi till kafé fåtöljen och fikade världens godaste kladdkaka och pratade så att tiden flög iväg, himla mysigt och för länge sen.

Efter åkte vi hem till mig, gjorde i ordning oss, åt middag för att sedan åka iväg till dansen. Älskar att vi båda dansar ragga. Blir mycket roligare när man är två som peppar varandra och har kul tillsammans.

Nu ska jag kolla lite PH (paradise hotel) innan jag sussar, puss godnatt



Kommentarer
Hanna

Har du intsagram? :) Hoppas du får en bra dag! kram!

2012-09-14 @ 07:46:22
Maja

Nä, nu är det två stycken bloggar som jag läser som brukar besöka fåtöljen . Har hört så mycket om det men det finns inte här i Göteborg... Deras kladdkaka har jag hört är *MUMS*
Får trösta mig med att jag har Liseberg och en sjukt god thairestaurang nära min skola, perfekt när skolmaten smakar allmänt illa...
Kram <3

2012-09-14 @ 16:18:25
URL: http://cuilenya.blogg.se
Saga

Åh jag avlider vad gott det ser ut. Kladdkakan <3

2012-09-14 @ 19:33:48
URL: http://skavsnigels.blogg.se
Hanna

Måste bara fråga :P hur känner du Louise Appelgren? hihi

2012-09-14 @ 21:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0