Snilleblixt

God morgon!

Uppe med tuppen och ska när som helst bege mig till skolan.
Raggan igår var skitkul, ganska utmanande men väldigt rolig. Ser fram emot en termin med det.

Igår när jag kom hem fick jag värsta snilleblixten och kom på en id'e till projektarbetet, en helt ny id'e. Jag och Elin har inte kommit framåt i vårt arbete ett dugg och det känns som att vi har valt ett för svårt ämne. Så nu satsar jag på att göra detta själv, får se vad Elin tycker om det. Men vi kommer lixom aldrig igång och det börjar bli lite brådis nu så jag hoppas hon förstår att jag vill jobba ensam nu.

Nä nu måste jag kila. Ha en fantastisk dag! Puss

Igår efter dansen, svettig tjej



Kommentarer
Cecilia

Ragga är sjukt kul! :D Har du provat på att dansa House någon gång? Om du har möjligheten att prova – dooo it! Så sjukt underbart :D

2012-09-07 @ 11:11:35
URL: http://vagenupp.blogg.se
Maja

Vad är det för snilleblixt som du kom på då?
TELL ME!! :D
Kram <3

2012-09-07 @ 16:33:48
URL: http://cuilenya.blogg.se
Greta

Förstår du hur SÖT du är? Tro ALDRIG något annat! Du verkar vara en så himla fin människa och din blogg är så peppande! din blogg gjorde så att jag vågade lägga till ett extra mellanmål mellan lunch och middag. äter alltid kvällsmål efter middag, men mellan lunch och middag har det känts svårt att äta något mer, men nu gör jag det och det är såå mycket bättre! :D

2012-09-08 @ 00:19:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0