Sunny Sunday

Svar: Ja, jag har instagram. Heter karolinaakerman, följ mig!

God morgon!
Rebecca har just åkt hem, hon sov här inatt. Hade jättemysigt med godis, spel och film igår kväll. En riktig utmaning för mig att bjuda hem någon som dessutom sover över för mig som har lite problem med det där. Vet inte varför jag drar mig för att bjuda hem folk så mycket, känns bara lite ångestframkallande, konstigt. Men trevligt var det och det kommer inte dröja lika lång tid tills nästa gång, det lovar jag.

Idag är planerna inte många. Förutom att plugga då, men om jag känner mig rätt kommer det nog inte bli så värst mycket av just det. Fast jo, jag måste. Men annars kommer väll den vanliga söndagsångesten slå till, vare sig jag vill eller inte. Helgerna går för snabbt alltså!

Ha en fin dag, love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0