Tacolasagne

Åt precis något av det mest enkla och godaste jag ätit på länge- tacolasagne. Låter kanske helskumt men jag lovar, det va mumma! Och gick på 20 min att tillaga. För er som är intresserade lägger jag upp receptet.

1. Stek köttfärsen, häll i tacokrydda och pressa i 2 vitlöksklyftor. Till sist häller du i en förpackning krossade tomater.
2. Lägg ett lager av köttfärsen i botten på en ungsfast form.
3. Varva sedan med tacochips och lägg varannan chips varannan köttfärs.
4. Avsluta med ett lager riven ost.
5. Grädda i ugnen på 200 grader i 15 min.
6. Servera med en sallad gjort på majs och gurka och en klick creme fraîche. Ät och njuuuut!

Ser kanske inte mycket ut för världen men det var gott gott!



Kommentarer
L

det där låter ju farlig gott, det ska jag absolut testa! alltid kul med nya recept, fastnar lätt i det vanliga, hah :D
ha en bra vecka! kramis

2012-09-30 @ 23:33:51
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0