Tisdag och uppsatsskrivning

God morgon finisar!
 
Vaknade upp med en klump i magen och vägrade först att stiga upp. Har nämligen Engelska C uppsats skrivning idag på morgonen, vilket jag inte känner mig så förberedd för. Men jag försöker att tänka positivt, jag kan inte göra mer än mitt bästa. Så nu är jag uppe och ska strax sticka iväg till skolan. Det kommer att gå bra, det kommer att gå bra. Försöker att intala mig själv det åtminstone. Annars står svenska och dans på schemat och en (hyfsat) ledig kväll vid tv:n. Låter bra. Ska bara ta mig igenom dagen först.
Nu måste jag sticka så jag inte kommer försent. Puss


Kommentarer
Maja

Åhh, hoppas det gick bra med uppsatsen! :D Men det gjorde det säkert, så duktig som du är! :)
Hoppas resten av din dag också var mysig.. <3
Kram <3

2012-09-25 @ 16:31:41
URL: http://cuilenya.blogg.se
Cecilia

Satans söt Bild!

2012-09-26 @ 00:36:11
URL: http://vagenupp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0