Torsdag 6/9

Hej finisar!
 
Har varit i skolan en vända för datakunskap. Inte världens mest roligaste lektion kanske men ändå helt okej. Mest bara sitta vid datorn och skriva texter som man sedan ska redigera, ganska slappt!
 
Ska tillbaka till skolan sen för en till lektion så nu slappar jag bara hemma. Alla dessa håltimmar alltså, tur att man bor nära. För att hänga i skolan i flera timmar är ingen hit. Resten av klassen är dessutom på utflykt vid någon sjö med naturkunskapen, men eftersom jag redan läst naturkunskap slipper jag det. 
 
Längtar så tills ikväll för då börjar min och Rebeccas dans. Vi ska dansa Ragga tillsammans och det kommer bli riktigt kul hoppas jag på. Ska ha en lärare jag aldrig haft förut men tror att han är bra. Gaaah vad jag längtar!
 
Love
En gammal bild på min söta kisse


Kommentarer
Maja

Blir bara sur när jag tänker på datorkunskap.. Fick VG i det trots att jag gjorde allt som man skulle, och jag gjorde det rätt. Men det var inte bara det, utan ALLA fick VG. Jag tror inte någon fick MVG i det ämnet, läraren gav typ inte ut det.. xD
Sv: Jag är urdålig på att dansa, eller får jag en koreografi kan jag väl följa efter den, men dansade både balett och jazz när jag var mindre. Skulle dock kunna tänka mig att dansa typ street eller något :)
Kramar <3

2012-09-06 @ 17:36:52
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0