Torsdagsaktiviteter

Louise skrev: Jag blir så glad av att läsa din blogg! Du är en förebild för mig, det känns som att du är väldigt stark som person och du har gjort en otrolig friskhetsresa :)Förstår ju att du inte mår helt bra än såklart, men det är mänskligt!
 
Sådana här kommentarer gör mig så glad. Tänk att det finns så fina människor där ute som tar sig tiden och skriver något peppande till mig. Detta är varför jag bloggar. Vill bara att ni ska veta hur goa ni är.
 
 
Idag har varit en konstig dag. Ja, jag kommer inte säga mer än så men den har inneburit en hel del "allvars snack" bl.a. med lärarna som kom in på lektionen och ville prata om att vi har dålig stämning i klassen. Själv har jag inte märkt av det så värst mycket men det kanske bara är jag. 
 
Efter skolan gick jag i alla fall och handlade mat på mammas begäran. Handlade även ingredienser till dagens middag som jag lagade ihop när jag kom hem. Blev sojakorvstoganoff med ris, ett recept som jag och Rebecca lagade några gånger i Mora. Sjukt gott kan jag meddela. Jag är inget stort fan av vanlig korv men sojakorv är jättegott. Har just avnjutit en portion och det blev väldigt lyckat.
 
Halv 9 ikväll ska jag på dans! Kommer bli så kul, längtar!!
 
Ha en fin kväll<3
 
 


Kommentarer
L

vad är det för dans du dansar? :)
va roligt att du får göra det igen, kramis

2012-09-07 @ 08:00:02
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0