"Utan mitt läppstift känner jag mig bar, naken, exposed, rädd, nervös"

Tjenixen! 
 
Haha rubriken! Kan ni lista ut vem det var som yttrade dessa kloka ord? Jo ingen annan en allas våran Maria Montazami. Min absoluta favorit hollywoodfru. Hon är ju för skön!
 
Helt slut tjej som sitter här bakom dataskärmen. Att vara i skolan tar på krafterna, i alla fall om man hänger med de jag är med haha. Först PA temadag på förmiddagen. Elin, som jag ska jobba med, var inte där (ovanligt? nä) så blev inte så mycket jobb för min del.
På eftermiddagen åkte klassen in till stan för att besöka olika konstgallerior. Blev en jäkla massa stadsvandring för min grupps del eftersom vi inte hittade någonstans, har jag berättat om mitt usla lokalsinne? Vid fyratiden först var vi klara och fick åka hem. Blev, trots allt gående och irriterande på varandra, en ganska mysig eftermiddag. Men när jag kom hem däckade jag i soffan direkt och där har jag i princip inte rört mig ifrån fram tills nu. Tur att det är tv-kväll ikväll, älska tisdagar! Ska bara mysa i soffan med en stor skål fil med min favoritmusli (axa musli med massa torkad frukt i, min nya favvo), och kolla tv. Kommer bli en skön kväll spår jag.
 
Puss på er och unna er nu en riktigt mysig kväll med vila och massa gott, det är ni värda.
 
Denna säsongs hollywoodfruar, vilken är er favorit?


Kommentarer
L

hej sötis!
tänkte bara fåga om du har börjat träna? vet ju att du ville det när du kände dig redo.
kramis!

2012-09-05 @ 08:10:26
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0