Svar på fråga

anonym om 11 frågor:
En fråga, jag undrar vilken behandling du går i? Var du har fått hjälp med ätstörningen?
IP: 109.58.103.26


Svar: Hej anonym! Just nu så går jag inte i någon behandling. Har just hoppat av dagsjukvården på Capio anorexicenter men har fortfarande lite kontakt med dem genom att åka dit för avstämning samt vägning. 
Har gått i tre olika behandlingar under min sjukdomstid. Förra sommaren var jag inlagd på SCÄ:s familjevårdsavdelning. I januari detta år behövde jag mer hjälp och blev inlagd på Capios slutenvårdsavdelning och efter det fick jag gå över till deras dagsjukvård. Men nu har jag som sagt hoppat av behandlingen och känner att det funkar bra.
Hoppas det var svar på din fråga!

Fråga på, jag älskar att få frågor!



Kommentarer
anonym

Vad tyckte du om de olika behandlingarna? Positivt/negativt? Vilken hjälpte dig mest?

2012-05-06 @ 17:21:48
Josefine

Jag visste inte att du hade varit på familjeavdelningen på scä, det var jag också förra sommaren. När var du där? Kramar

2012-05-06 @ 18:45:49
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0